2016. szeptember 12., hétfő

Keri Smith: Wreck This Journal (Nyírd ki ezt a naplót) #4

Megérkeztem a következő Wreck This Journal adaggal, ezúttal sem kell extrém dolgokat várni, azért remélem ez is tetszeni fog nektek, én mindenképp élveztem csinálni ezt az adagot is csinálni.

Metrózzunk Rómában!


Ez a feladat elég sokáig okozott fejtörést, ugyanis a közelemben nincs semmi olyan útvonal, amit le tudtam volna ide másolni. Végül, mint azt láthatjátok, a római metróhálózat térképét másoltam be erre a két oldalra, metróztam is már Rómában, szóval végül azért esett erre a választásom. Nem tökéletes, kicsit kusza, de hát ez van. :D

Álmodozz a szabadban


Nagyon tetszenek a galaxisos képek, bele akartam festeni a naplóban, de mindig bonyolultnak tűnt, sok videót néztem meg YouTube-on, külön papíron is kipróbáltam, és csak azután mertem nekiesni a könyvnek. Nem lett teljesen olyan, mint szerettem volna, valamiért a napló lapja nem akart úgy együtműködni, ahogy kellett volna, de úgy gondolom, egészen jó lett a végeredmény. 

Fura dolgok oldala


A feladat szerint ide fura dolgokat kellett gyűjteni, azt hiszem sikerült teljesíteni, maga a végeredmény is fura lett. Van itt mindenféle, hajfesték dobozának egy darabja, toll, matrica, szívószál, spagetti, gemkapocs és maffin kapszli. Teljesen random kerestem dolgokat, és úgy is ragasztottam be.

Illatozik


Itt is megcsodálhatjátok csodálatos rajztudásom. Nem igazán így képzeltem el a dolgot, viszont magát a feladatot teljesítettem, a könyv még mindig Valentino parfümtől illatozik. De azért nem fújtam rá túl sokat, így is kevés van már, és nem éppen olcsó. :D

Újabb saját ötlet


Mostanság elég sok szórólapot kaptunk, így azokból akartam kivágni, végül ezekre esett a választásom. A ruhák azt hiszem Aldi-s újségból vannak, és természetesen az iTunes kártyák is újságból vannak, nem rendelkezem csak úgy ilyenekkel. :D

Ragadós dolgok


A feladat mézet, rágót és hasinlókat ajánl a teljesítéshez, én azonban nem akartam ezekhez nyúlni, csak túl gusztustalan lett volna, az sem biztos, hogy később ki tudtam volna nyitni a könyvet. :D Így inkább a jobb oldalra matricák kerültek, a bal oldalt pedig dekortapasszal fedtem be, sokkal szebb a végeredmény, mintha a javaslatokat követem. 

Mára ennyi volt, hamarason érkezik majd még egy rész biztosan, remélem ez még a héten bekövetkezik. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése