2016. december 11., vasárnap

The Christmas Song Book Tag

Forrás

Elég régen jelentkeztem utoljára Book Taggel, így éppen ideje volt egy újnak. És persze milyen más témában is lehetne, mint a karácsony? A Christmas Song Book Tag-et a fandomsontherun.wordpress.com oldalon találtam, a fordítás pedig saját. Nem is húzom tovább a szót, kezdjünk is neki!


1. "You're a Mean One Mr. Grinch" - Nevezz meg egy gonosz karaktert, aki szerettél!
Hát általában nem szoktam megszeretni a gonoszokat, maximum elismerem, hogy jól van megírva a karaktere, de kifejezetten kedvelni szerintem még senkit nem kedveltem. Akire viszont rámondanám, hogy a gonoszsságát figyelembe véve nagyon jó szereplő, az Bellatrix a Harry Potterből.


2. "All I Want for Christmas Is You" - Melyik könyvet szeretnéd leginkább a karácsonyfád alatt találni?
Nehéz kérdés, elég sok mindent szeretnék, a Könyvmolyképző például úgy gondolta, hogy jó poén az összes, általam nagyon várt könyvet kb. egymás után megjelentetni. Hát nem az. :D Viszont, aminek elképesztően örülnék, az a Harry Potter és a Titkok Kamrája illusztrált kiadása. Az első rész is gyönyörű, nagyon szeretném így is összegyűjteni a sorozatot.


3. "Rudolph the Red Nosed Reindeer" - Nevezz meg egy szereplőt, aki legyőzi az összes akadályt, és elkezd hinni magában!
Mondjuk majdnem minden főszereplő? Az általam olvasott könyvek szerintem legalább 90 százalékában megtörténik ez, de akit most mondanák az Ella a Cinder és Ellából. Nem volt neki egyszerű eljutnia odáig, ahol a végén tart, de megtette, és sokat fejlődött abban, és imádtam olvasni az útját. 


4. "Santa Claus Is Coming to Town" - a) Melyik szereplő lenne a rossz lista élén? 
b) Melyik szereplő lenne a jó lista élén?
A rossz lista élén nagyon el tudom képzelni Umbridge-t. Ki nem állhatom azt a nőt. :D A jó lista élére pedig, csak hogy változatos legyek, Hermione-t gondolnám. Egyszerűen úgy minden tulajdonsága miatt simán ott a helye. 


5. "Frosty the Snowman" - Melyik könyv olvasztja meg a szíved?
Nehéz kérdés, elég sok olyat olvastam, ami egyszerűen csak jól esik. Például a már sokszor emlegetett Harry Potter. De Colleen Hoover is el szokta ezt érni annak ellenére, hogy mindnig össze is tör. De Csillagainkban a hiba is ilyen. Látjátok, elég hosszúra nyúlhatna ez a lista.


6. "Feliz Navidad" - Válassz egy könyvet, ami nem a saját országodban játszódik!
Nem egy nehéz kérdés, nekünk, magyaroknak. És most nem fogom ismételni magam, ha már a lehetőségek sora határtalan. Legyen a Milyen is a boldogság? Jennifer E. Smithtől, imádtam a történetet, szívmelengető, csak jól esik olvasni. Lehet újra is kéne olvasni.


7. "It's the Most Wonderful Time of the Year" - Melyik ünnepi témájú könyvvel terjesztednéd a karácsonyi hangulatot?
Ami azt illeti, egyikkel sem. Nincs olyan könyv, amit kifejezetten ilyenkor olvasnék, sőt, karácsonyi témájú könyvek közül is csak a Karácsonyi éneket olvastam. És először azt is nyár közepén...


8. "Sleigh Ride" - Melyik kitalált karakterrel töltenéd az ünnepeket?
Fogalmam sincs. De tényleg. Annyi karakterrel találkoznék szívesen, hogy nehéz lenne csak egyet választani. Azt viszont tudom, hol tölteném nagyon szívesen a karácsonyt. A Roxfortban a Nagyteremben lévő 12 karácsonyfával. *-*


9. "Baby It's Cold Outside" - Melyik "nemszeretem" könyvet áldoznád fel a hidegben felmelegítő tűzhöz?
Hát a kötelező olvasmányok nagy részét mindenképp, kezdve a Légy jó mindhaláliggal. Mai napig az egyik legrosszabb olvasásélményem. Úúú vagy esetleg a Szigeti veszedelmet. De ezt inkább hozzávágtam a sulikönyvtárhoz ballagás után. :D


10. "Do You Hear What I Hear" - Szerinted melyik könyvet kellene mindenkinek elolvasnia?
Hatalmas rajongóként nem is mondhatok mást, mint a Harry Pottert. Mindenkinek a kezébe nyomnám, nagyon-nagyon régóta jelen van az életemben, számtalanszor olvastam már, és tudom, még rengetegszer fogom kézbe venni. Egyszerűen imádom minden betűjét, kár lenne valakinek is kihagyni ezt az élményt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése